maanantai 13. helmikuuta 2012

Laukkuja ei voi olla liikaa!

Mulle on kertyny hirveet määrät laukkuja, joita kaikkia en varmaan edes käytä. Muutamat on ostettu Tukholmasta, muutamia Tallinnasta ja loput ihan täältä Suomesta. 




Yks ihan lemppareista on viime keväänä Tallinnasta ostettu laukku. Oon koittanu pähkäillä sen kaupan nimee, mutta en vaan saa päähäni sitä.. Hmm.. Jos tulevalla reissulla ehdin siellä poikkeamaan, täytyy pistää nimi muistiin. Siellä oli niin paljon valikoimaa, että kävin siellä varmaan 5 kertaa ennen kun vasta ostin mitää. En osannut valita!!  








                                             Tämmöinenki karvapallero eksyi tänne. 

4 kommenttia:

  1. Minultakin löytyy ihan liikaa laukkuja ja osasta olisi kyllä ihan kiva ja tarpeellinen päästä eroon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä. Vie turhaa tilaa, kun ei edes käytä niitä. :s

      Poista
  2. Laukkuja ei voi koskaan olla liikaa. Mä vasta ostin aivan ihanan clutchin joka käy tosi hyvin vaikka lompakosta ja saa olkalaukuksi.

    Mulla on myös älytön määrä laukkuja menossa kirpparille, varmaan reilusti yli puolet mun laukuista :D. Kun vaan sais varattua joskus pöydän jostain. Aikoinaan kirpparilta osa ostettu varmaan sen takia, kun "oli niin halpa". Osa niistä laukuista on todella hyvässä kunnossa, mutta ei ehkä omaa tyyliä ja nykyään kirpparilta ei onneksi tuu haalittua kaikkia laukkuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin ostin kirpparilta yhes vaihees monen monta laukkua. Ja tosi hyvässä kunnossahan ne oli, mut ei silti tuu oikee käytettyä niitä.

      Poista

Kiitos kommentista! :)