keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Muutoksia

Moikka! Syyskuu on kohta jo ohi, ajatella. Mä kyllä tykkään syksystä. Kynttilät palaa lähes joka ilta, ja on ihana käpertyä sohvan nurkkaan kuuma teekuppi kädessä. :)

Oon tehny suuria päätöksiä tässä lähiaikoina. Laitoin mun rakkaan parturi-kampaamon myyntiin. Mulla ei enää paikat kestä, enkä halua olla toinen jalka haudassa kymmenen vuoden päästä. Edessä on siis uudet haasteet. :) Kaikista pahinta on jättää mun ihanat asiakkaat! Niitä tulee ikävä. :/ Joulukuun loppuun asti teen vielä oman alan hommia, sitten saa nähdä mitä tapahtuu. :)

Keräilin tossa Ginan sivuilta muutamia lemppareita. Pitäs tällä viikolla käydä ihan liikkeessä sovittamassa ainakin noita housuja. Ne on siis paljon kehutut Lisa farkut. Niihin pääset tästä


Nää korvikset on kans tosi kivoja. Noi hiiret bongasin Nooran blogissa joskus aikaisemmin. :)


Ihanaa syyspäivän jatkoa! :)

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä sulle tulevaisuuteen! Minäkin toivon muutosta työrintamalle, mutta ihan vielä se ei ole mahdollista.

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) Toivotaa että säki saat haluamaasi muutosta! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)