maanantai 23. heinäkuuta 2012

Välineurheilua

Myöhäistä maanantaita!

Viime viikolla on tullut liikuttua ihan mukavasti. Oon saanu taas kipinän salilla käymiseen. Oonhan mä siellä käyny säännöllisen epäsäännöllisesti jo jonkun vuoden. Nyt oon sitten ottanu tavotteeks ainakin kolme kertaa viikossa. Se on aika realistinen tavoite ja onkin toteutunut jo monta viikkoa. Tänään viimeks olin salilla ja ai että mikä fiilis on, kun hiki on lentäny ja paikat on kipeenä!

Ja aloitinhan tuossa myös KuntoPlus-sivun juoksukoulun. :) Siitä voit lukea lisää tästä
Oon aina inhonnu juoksua, joten saas nähdä jos sitä vaikka innostuis.

         Tumblr_m6m86gjrna1rz6bvyo1_500_large

Kaiken lisäks musta on tullut vielä oikea välineurheilija! No tietty piti ostaa uus treenitoppi. Se löyty Prismasta -50%. Sit piti ostaa juoksulenkkarit, alesta nekin! No mitäs muuta, sykemittari tietty! Sellanen on pitäny ostaa jo vaikka kuinka kauan, nyt vasta sain aikaseksi.


Mittarin merkki on siis Sigma. En tiiä yhtikäs mitää sykemittareista ja halusinkin aivan tavallisen ja helppokäyttöisen laitteen.

Ja hyvin onki toiminu. Ja on kyllä helppo!


Tilasin myös mulle uutta palautusjuomaa. Oon kuullu tästä paljon hyvää, ni ajattelin kokeilla.
Makuja löyty vaikka mitä, itse otin Cappuccino makuisen. Tää on kyllä parasta palkkaria mitä oon koskaan maistanu! Ekan kerran kun avasin ton pönikän ja haistoin sitä... Se tuoksu ihan suklaajauheelle ja mä inhoon suklaan makuista palautusjuomaa! No ajattelin, ettei se niin pahaa voi olla ja sekoitin sitä veteen. Ja voi mikä ihana cappuccinon tuoksu tuli, nam! Jo pelkkä tuoksu sai veden kielelle. Aivan uskomattoman hyvää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)