maanantai 17. joulukuuta 2012

Kohta se loppuu

Moikka! Tässä olis vaan tämmöinen pikainen moikkaus maanantai-iltaan! Mulla on työpäiviä jäljellä enää 7! Enää 4 päivää töitä ennen joululomaa ja joulun jälkeen vaan vaivaiset kolme päivää!! :) Vielä en osaa ajatella miltä tuntuu olla viimeistä päivää omassa kampaamossa. Sen näkee sitten itkenkö vai nauranko! :D
Odotan jo tammikuuta, saa pitää lomaa! Kunnon lomaa olen pitänyt viimeksi kun valmistuin koulusta eli... vuonna 2007. Hullun hommaa. Mun lomat on ollu yleensä jouluna(3-5pvä.) tai vaan pitkii viikonloppuja. Nyt otan sitten takautuvasti vähän lomaa, ei kyllä riitä ihan tammikuu siihen..


Kynnetkin sai uuden värin. Jospa sitä ennen joulua vielä tekis rakennekynnet. :) Nyt oon ollu 2 viikko ilman ja oudolta tuntuu kun pystyy kirjottelemaan kunnolla. Sekä koneella että puhelimella! :D

Nyt jos vielä joisin kupin jouluteetä ja odottelen miestä kotiin. :) Illan jatkoa!

6 kommenttia:

  1. Viimeistä päivää omassa? Mihin meet?

    Ja nautinnollista lomaa, kerrankin kun pystyt sitä pitämään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joudun siis lopettamaan nämä työt. :/ Mulla ei selkä/hartiat kestä tätä hommaa, vaikka sitä rakastanki ylikaiken. Harmittaa ihan todella paljon, en haluis millää jättää mun ihania asiakkaita!!

      Poista
  2. Muista lomailla sitten kunnolla :) Onko sulla jo uusia suunnitelmia tiedossa?

    VastaaPoista
  3. Luultavasti makaan tammikuun pari ensimmäistä päivää x asennossa ja mietin et mitä hittoa tuli tehtyä. :D Ja on mulla pari suunnitelmaa. Jos jollain tavalla pysyis edes samalla alalla. :) Katsotaan mitä tammikuu tuo tullessaan. :)

    VastaaPoista
  4. Kivat kynnet, suklaakola kuulostaa hyvältä ehkä kokeilen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Joo se suklaakola kuulostaa kyl hyvältä. :)

      Poista

Kiitos kommentista! :)