tiistai 29. lokakuuta 2013

24+2


Heippa. Lokakuu lähenee jo loppuaan ja kohta saa ihan luvan kanssa alkaa hössöttämään joulusta! Kattelin jo yhtenä päivänä kaupassa joulukortteja, oon ihan pimee. :D Rakas mieheni luulee, että oon seonnu lopullisesti, ostinhan viikonloppuna jo ensimmäisen tölkin glögiä. Se on kyllä vielä avaamatta.. Jos vaikka kohta avaisin ja lämmittäisin ensimmäisen kupillisen.

google.fi
Sitten jos siirtyisi vauvajuttuihin. :) Onko ruudun siellä puolella tulevia äitejä? Miten teillä on raskausaika sujunut?
Mulla on menny raskaus ihan äärettömän hyvin, toki alussa oli järjetön väsymys ja iho meni huonoon kuntoon. Iho on nyt jo lähes samanlainen, näpytön kuin ennenkin ja väsymys poissa. :) Kyllä meinas epätoivo iskeä kun kasvoihin alkoi tulemaan näppyjä näppyjen perään. Mulla on aina ollut hyvä iho, edes teinivuosina ei ollut niin pahassa kunnossa kun vielä hetki sitten. Koitin kaikki keinot saada ihoa kuntoon, mutta mikään ei tuntunut auttavan. On mullaki ollu murheet. :D

Laitanpa tähän loppuun vielä masusta kuvan. :) Kuva on tänään otettu, 24+2



2 kommenttia:

  1. Mä ainakin haluan jo glögiä, en oo vaan ehtinyt ostaa sitä vielä!

    VastaaPoista
  2. No nii minäki haluan! Nyt justii lämmitin ensimmäisen kupillisen. :) On kyllä hyvää.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)